Image

Kárügyintézés

mi történt az autóval?

KGFB-s ügyintézés

Balesetem volt, nekem jöttek , nem az én hibám!

Van CASCO-m

Balesetem volt, én hibáztam, van CASCO-m

Van CASCO-m

Sérülten találtam az autóm!

Nincs szükségem biztosítóra a javításhoz!

Saját erőből szeretném rendezni az autó állapotának visszaállítását!

Image

KGFB-s ügyintézés

Mindenképpen egy jól kitöltött kék-sárga baleseti kárbejelentőre van szükség, amiben az okozó elismeri vétkességét.

Ebben az esetben a vétkes fél kötelező biztosításának terhére történik a kárügy rendezése.

A vétlen félnek fizetési kötelezettsége csak akkor van, ha a biztosító avulást állapít meg-általában kortól függ.

Munkafelvevőink ennek megállapításában is tudnak segíteni.

Van CASCO-m

Mindenki hibázhat, vagy történnek balesetek, akár csak egy kőfelverődés.

Ezeknek a kijavításában van segítségünkre CASCO biztosításunk.

Amely biztosító társaságnál van aktuális biztosításunk, annak a bejelentő lapját kell kitölteni , illetve egy kárfelvételt intézni.

Majd a jogalap megállapítása után, mely a biztosító feladata, rendelhetjük az alkatrészeket és kezdhetjük meg a javítást

CASCO
SAJÁT ERŐ

Nincs szükségem biztosítóra a javításhoz!

Vannak olyan esetek, amelyeknél a kár javításának költségei Casco önrész közeliek, vagy esetleg nincs is Casconk.

Természetesen fizetős javítási munkákat is vállalunk.

Munkafelvevőink készítenek egyedi árajánlatot, az autó megtekintése után.

Az autó korától és állapotától, illetve ügyfél igényeitől függően számos megoldási lehetőség van, amivel spórolhatunk a javítás költségein.

Ügyintézés a gyarkolatban

Ahogy az embereknél, úgy az autóknál sem életszerű dolog a távorvoslás. Munkafelvevőinknek látniuk kell az autót, mielőtt bármit el tudnak indítani.

Biztosítós kárügyintézésnél a következő társaságoknál tudjuk közvetlenül intézni a kárfelvételt:

Union, Uniqa, Allianz, Aegon, Posta biztosító
Más esetekben intézzük az időpont egyeztetést, és az irányított szemlézést is telephelyünkön.

Miután megtörtént a kárfelvétel

...és az adminisztrációs dokumentumok eljuttatása a biztosító felé, a következő lépés a jogalap megállapítás/jóváhagyása a biztosító által. Ezt követően kezdődhet a kiírt alkatrészek rendelése a javításhoz, melyet alkatrészeseink végeznek.

Az autó javításra történő behívása az alkatrészek megérkezése után történik. A javításkor gyakori eset, hogy a karosszéria megbontásakor a kárfelvételkor nem látható hibák kerülnek elő. Ez esetekben pótszemlét végeznek kollégáink, és intézik a javítás folytatásához szükséges teendőket a biztosítóval.

Nálunk javított autóknál a javítás idejére csereautót tudunk biztosítani ügyfeleink részére. Ezt előzetesen kell leegyeztetni a munkafelvevőinkkel, hogy biztosan ki tudjuk szolgálni az igényeket!

A javítás elvégzését követően munkatársaink felveszik Önnel a kapcsolatot az autó átadásával kapcsolatban. Casco-s ügyintézésnél pénztárunkban tudják rendezni az önrész befizetését.

Happy Honda owner

Honda Őrmező - meghatalmazás

Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Helytelen adat!

VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT!

Torma Zsoltkarosszéria munkafelvétel
torma.zsolt@hondabudaors.hu
+36-30/999-2699
Kerekes Józsefkarosszéria munkafelvétel
kerekes.jozsef@hondabudaors.hu
+36-30/246-1094

Kapcsolat

2040 Budaörs, Kereskedők útja 8.
+36 23 920 838
+36 1 248 0382

kapcsolat@hondabudaors.hu

 

Nyitvatartás:

Pénztár: Hétfőtől - péntekig: 8.00 - 15.30
Szalon: Hétfőtől - péntekig: 8.00 - 17.00
Szerviz és alkatrész: Hétfőtől - péntekig: 7.00 - 16.00